tiistai 12. toukokuuta 2015

Shoppailua, ruokaa ja ...

Heippa taas pitkästä aikaa!

Ihan ensiksi pahoittelut blogin hiljaisuudesta, johtuen aivan siitä että pari viimeistä viikkoa on ollut tosi täynnä ja kiireisiä. Niin monesti oon ehtinyt tuskailla ajan puutteen ja stressin takia kyseisillä viikoilla. Onneksi nyt kesälomaa kohden alkaa helpottamaan!

Kesästä  puheenollen kuinka moni on ajatellut kesäloman alkavan ihan pian? Mä itse en ainakaan voi sanoa ajatelleeni, sillä olin ihan hämmentynyt kun sanottiin että on kolme kokonaista kouluviikkoa jäljellä. Siitä kolmesta viikosta miinustetaan yksi, koska olen tämän viikon työelämään tutustumassa päiväkodissa. Kaksi viimeistä viikkoa onkin sitten rentoja (ainakin toivon mukaan).
IMG_1888

IMG_1909
Toissa viikonloppuna käväistiin äidin kanssa Kuopion keskustassa. Tarkoituksena oli etsiä mulle rippimekko. Olin ehtinyt jo sovittaa mekkoja ja odotin äitiä, kunnes mun silmät osui hieman nuden sävyiseen maksimekkoon. Onneksi sovitin vielä sitä, koska silloin tiesin että tässä olisi mun rippimekko.

Samalla reissulla vierailtiin Amarillossa ja oikeastaan se oli mun eka kerta kyseisessä ravintolassa. Tilasin kanahampurilaisen ja voin kyllä suositella, sen verran hyvää se nimittäin oli!
IMG_1935 IMG_1963
Viime viikonloppuna oli tanssin kevätnäytös, jonka takia viime viikko täyttyi aikalailla tanssiharjoituksista. Esityksen jälkeen käytiin Rossossa syömässä osan tanssikavereiden kanssa.

Sunnunai vierähti äitienpäivätunnelmissa, sillä käytiin isovanhempien ja perheen kanssa äitienpäivälounaalla. Sen reissun jälkeen pieni lepotauko kotona, jonka jälkeen suuntasimme toisten isovanhempien luo kakkukahveille. Illalla ehdin vielä salille treenaamaan.

Entä juhlistitteko te mitenkään äitienpäivää?

2 kommenttia:

  1. Kiva että taas pääsit kirjoittelemaan pitkästä aikaa. Tykkään sun blogista tosi paljon! <3 Amarillon kanahamppari on kyllä hyvää oih... me vietettiin äitienpäivää mummolassa :)

    http://neeanatalie.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla että tykkäät!♥ Tuosta hampparsta taisi tulla mun uusi suosikki;-).
      Ehkäpä parasta on nähdä miten isovanhemmat ilahtuu kun sukulaisia tulee kylään♥

      Poista