maanantai 27. huhtikuuta 2015

Pikaisia kuulumisia

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille♥ 

Kuten otsikko jo ehkä paljastaakin niin tämä postaus koostuu mun viikonlopun kuulumisista. Olin nimittäin koko viikonlopun Tampereen suunalla, tai no tarkemmin sanottuna Nokialla. Junaliput olin hankkinut jo aiemmin viikolla, joten perjantaina lähdin koulusta kohti Pieksämäen rautatieasemaa ja hyppäsin junaan.

Perjantai iltana pääsin alottelmaan salitreenaamista taas, nimittäin mentiin käymään Saanan kanssa salilla. Lauantaina koko päivä menikin sitten Tampereen keskustassa kierrellessä. IMG_1776 IMG_1849
Kaupungilla kierrellessä bongattiin jungle juice bar ja heti tuli mieleen että en ookkaan maistanut hetkeen tuoretta smoothieta. Hassua etten ollut käynyt kertaakaan aikaisemmin kyseisessä paikassa. Täytynee ottaa tavaksi, sillä smoothie jonka valitsin maistui täydelliseltä. Shoppailupäivä haluttiin päättää leffaan, joten käytiin katsomassa Luokkakokous. Mä itseasiassa tykkäsin siitä tosi paljon ja nauroin varmaan valehtelematta koko leffan ajan..:-D

Sunnuntaina herätessä tuntui ettei jaksa päätään nostaa tyynystä, joten ennen mun junan lähtöä loikoiltiin kirjaimellisesti sängyssä koko aika. Mun juna tosiaan lähti vähän jälkeen neljän ja oli kyllä ihana ettei tarvinnut laittaa herätystä lähtöä varten!

Sujuiko teidän viikonloppu hyvin?

2 kommenttia:

  1. Ihana paita sulla rossa ylemmässä kuvassa!! :-) ja viikonloppu meni ihan okei! Hyvää viikonalkua sullekkin!!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekkin! Kuitenkaan kyseinen paita ei lähtenyt kauoasta mukaan ja ehkä se jäi harmittamaankin. Kiitos sulle♥

      Poista